Page 1 of 1
hoe het niet moet
Posted: 11 Jan 2010, 20:28
by honda_power
Re: hoe het niet moet
Posted: 11 Jan 2010, 20:53
by Tamil
En dan zegt ie, sorry

Re: hoe het niet moet
Posted: 11 Jan 2010, 21:00
by boomverzorgingbruno
hehe goe bezig dit is een perfect voorbeeld hoe je de crisis tegen kan gaan .
ik plaats ook tuinhuizen meneer!!!!!!!

Re: hoe het niet moet
Posted: 11 Jan 2010, 22:44
by roelce
opgeruimd staat netjes

Re: hoe het niet moet
Posted: 11 Jan 2010, 22:56
by treespotter
Zo te zien aan jou avatar Honda was jij dat

Re: hoe het niet moet
Posted: 12 Jan 2010, 08:37
by NannoB
bovenstaande geeft een foutmelding, maar hier komt hij nog een keer:
http://www.youtube.com/watch?v=5aKJqYrrpls&feature=player_embedded
Re: hoe het niet moet
Posted: 12 Jan 2010, 10:50
by Thijs
hahahaha
je ziet hem zo weg draaien! raar met zo'n holle stam en zo'n raar knobbeltje er op

Re: hoe het niet moet
Posted: 12 Jan 2010, 16:46
by -WOUTER-
wel super efficient om een schuurtje te ontmantelen.....

Re: hoe het niet moet
Posted: 12 Jan 2010, 18:07
by martinv
Re: hoe het niet moet
Posted: 12 Jan 2010, 18:21
by Harrie
Wel knap hoor met die kraan, het lijkt alsof ie op z'n rug is gevallen laat maar zeggen.
Re: hoe het niet moet
Posted: 12 Jan 2010, 20:21
by -WOUTER-
Is bij mij in de regio.....maar ik was 't nie
zal m'n komende kraanklusje effe vragen of ze misschien gaan omkantelen, want dan zet ik m'n sterkere klimhelmpje op
Is de 2e in den bosch in 5 jaar met bomen.
Re: hoe het niet moet
Posted: 12 Jan 2010, 21:23
by honda_power
treespotter wrote:Zo te zien aan jou avatar Honda was jij dat

nee avatar is/was een italiaanse peppel van 25meter hoog onderste 5meter hol de rest was gaaf maar de peppel kon gelukkig in een keer vallen

Re: hoe het niet moet
Posted: 12 Jan 2010, 21:56
by paskal
is dat malle ding nou achterover over z'n stempels gesprongen???
Héél apart. Maar Harrie had 't ook al gezien...
Re: hoe het niet moet
Posted: 12 Jan 2010, 22:02
by Pietje
Ik denk dat de gaffel gewoon met de zwaartekracht mee naar beneden is getrokken, maar vanwege de stand van de gaffel tov de richting van de voorkant van de wagen omhoog gekanteld. En als dan het rondsel breekt dat de gaffel laat draaien, dan valt de wagen zodanig naar beneden dat het lijkt dat 'ie op z'n rug is gevallen.. of zwiets...
