http://vroegevogels.vara.nl/Polygoon-jo ... 12693ac3ab
Kijk bij 1959; onderhoud bos
uit de oude doos
uit de oude doos
Last edited by Stefan on 22 Jun 2010, 20:23, edited 3 times in total.
Re: uit de oude doos
Super vet!
Alleen wat raar dat ze de takken proberen te vangen
zal wel erg stoer en dapper zijn voor die tijd
ach er zijn ook nog steeds mensen die hun cambium saver proberen te vangen zonder een alu ring afdruk op hun gezicht te krijgen. we willen blijkbaar nog steeds stoer en dapper zijn 
Alleen wat raar dat ze de takken proberen te vangen

- treespotter
- Prinses Irene
Zit eerst een minuut te kijken naar het verkeerde filmpje, stomme koe ben ik boe
Maar wat ben ik blij met de hedendaagse mogelijkheden, al zullen ze ons over 50 jaar wel voor gek verklaren.......ttsssjj 15 meter klimmen en die motorische kettingzagen ha ha
Maar wat ben ik blij met de hedendaagse mogelijkheden, al zullen ze ons over 50 jaar wel voor gek verklaren.......ttsssjj 15 meter klimmen en die motorische kettingzagen ha ha
ik klim liever ... dan werken
- treespotter
- Prinses Irene
Hebben jullie ook gezien dat het twijgje breekt wanneer de boomfietser in de boom met zijn voet afzet terwijl hij vrij door de boom omhoog klimt naar de top?
@dennis
binnen 50 jaar vliegen we met ons jetpak zo de top in om met onze lazersnijder takken weg te nemen die direkt gesnipperd naar de aanhanger geteleporteerd worden, of misschien doet onze klimrobot het werk voor ons...

binnen 50 jaar vliegen we met ons jetpak zo de top in om met onze lazersnijder takken weg te nemen die direkt gesnipperd naar de aanhanger geteleporteerd worden, of misschien doet onze klimrobot het werk voor ons...

Over 50 jaar snoeien we digitaal, inclusief "undo" 

De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
- treespotter
- Prinses Irene
Jammer alleen dat die 'undo button' er 10 jaar over doet om alles weer te herstellen.