http://www.youtube.com/watch?v=jb6qd0XMTEQ
OAR climbing device
OAR climbing device
-Get rid of the rope. It's only distracting you-
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger

Re: OAR climbing device
ja vond ik ook al wouter ,is er eigenlijk nu al iemand die de unicender in zijn bezit heeft
laat een oen niet zomaar doen !
volgens mij nog niet en dat gaat niet snel gebeuren want dat ding is niet ce gekeurd.
JE BENT EEN RUND ALS JE MET BOMEN STUNT!!!!
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger

jadijadi kimme wilt niet zeggen dat je die mag bestellen om eens te testen toch 
laat een oen niet zomaar doen !
zijn ze nu mee bezig kim,rock exotica maakt ze nu.
ja dat zeiden ze een half jaar geleden ook al. Heb toen al met morgan gemaild maar alles zat nog in teststadium.
Als jullie willen regel ik er eentje. kan op een paar dagen hier zijn maar kost veel geld dus tot op heden nog niet gedaan. Ik vrees er ook het ergste voor want het is een erg zwaar en in mijn ogen idioot aparaat.
Als jullie willen regel ik er eentje. kan op een paar dagen hier zijn maar kost veel geld dus tot op heden nog niet gedaan. Ik vrees er ook het ergste voor want het is een erg zwaar en in mijn ogen idioot aparaat.
JE BENT EEN RUND ALS JE MET BOMEN STUNT!!!!
het rock exotica model is anders dan het orgineel....die had wat meer dikte op slijtage punten
- treespotter
- Prinses Irene

Dat ziet er wel heel handig uit. Vooral tussen 8.25 en 8.46.Steven wrote:misschien wat voor jou wolter? ipv de line boss?![]()
Kijk maar eens goed hoe makkelijk dat gaat.
Unicender, maar dan met handige uitsteeksels waaraan je je polsen kan doorsnijden.