Dat komt goed uit Melzz, half boomverzorgend Nederland is dyslectisch en vermaakt zich hier prima. Hiet wort nie gekeeke op eem lettetrtje meer ov minde. Dus laat je daardoor niet weerhouden om hier lekker veel te posten.
treespotter wrote:Dat komt goed uit Melzz, half boomverzorgend Nederland is dyslectisch en vermaakt zich hier prima. Hiet wort nie gekeeke op eem lettetrtje meer ov minde. Dus laat je daardoor niet weerhouden om hier lekker veel te posten.
Welkom collega,
wat Wolter verder allemaal zegt dat de helft van ons dystectisch is.....dat geloof ik nie. trouwens schrijf je niet dislecties?? of is het, dislekties?
Mels, toen ik zo jong was, was ik ook sneller dan mijn pa, met verschillende sporten. Ondertussen merk ik dat ik ook geen 20 meer ben en doe er wel mijn best voor. Ik kijk naar je uit als je mee doet als student bij de LB en het NK.
Wees groen en boom verzorging, be green and treecare.
melzz wrote:hahaha ja nee das wel waar hij is stukkie ouder maja..
ja nog ff oeffene voor dat nk hahaha heb net klimme 1
Ga alsjeblief niet oefenen voor de Lb hoor, hoe lager je eindigd hoe mooier het prijske . En zo'n stukje uitrusting is altijd welkom als je pas in het, ik moet nog zoveel aanschaffen stadium zit.
Al is oefenen natuurlijk wel altijd leuk voor jezelf
Dan zitten we gelijk, ik heb ook klimmen 1. Inmiddels wel enige jaren (hobby) en werk ervaring en een basis uitrusting. Ik kijk wel uit naar sneller, lichter en dus beter materiaal. Van de week wil ik mijn nieuwe hitchclimber gaan gebruiken en kijken of het helpt tov prusik. Mijn 13 mm 16 strengs lijn wil ik ooit eens vervangen voor een dunnere 24 strengs, had ik meteen maar de duurdere aangeschaft. Maar ja toen moest ik ook op de centen letten en was het nog hobby. Ik zie nog wel of ik vrijwilliger of deelnemer ga zijn bij de LB.
Wees groen en boom verzorging, be green and treecare.
haha ja heb ik ook ben ook net overgestapt op enkelloupe met korteverankering
is kijke of ik er mee kan klimmen als mense og tips hebben hoor ik het graaaag!