Het is zo ver!
Het is zo ver!
-Get rid of the rope. It's only distracting you-
- ludovanmil
- Diehard Treehugger
Re: Het is zo ver!
Het is dat ik vorige week in de opleiding er heel even naar gekeken heb, en ff aan gedraaid, maar.....anders zou je toch ook niet weten waar dit over gaat, beste collega
misschien voortaan een kleine 'ondertiteling' voor de leken onder ons ????

misschien voortaan een kleine 'ondertiteling' voor de leken onder ons ????
-
- Treehugger
nog meer glimmende meuk in je bus. Als je er wel eentje mee wil nemen naar lb/nk ik heb er nog niet mee gewerkt of uitgeprobeerd.
Wees groen en boom verzorging, be green and treecare.
- wes houtboer
- " De Flik "
Ziet er strak uit Steven!!!!
Ik ga toch eens polsen bij mijn baas of die er een voor me wil bestellen.
Ik ga toch eens polsen bij mijn baas of die er een voor me wil bestellen.
salutantibus et vade scandens
Hey Steven
Een maand geleden waren jullie een beuk aan het kappen in Buurmalsen .Ik ben toen nog langs gegaan om te kijken hoe dat apparaat nu werkt.Jammer genoeg waren jullie al klaar met afvangen.Maar ja volgende keer beter.
Een maand geleden waren jullie een beuk aan het kappen in Buurmalsen .Ik ben toen nog langs gegaan om te kijken hoe dat apparaat nu werkt.Jammer genoeg waren jullie al klaar met afvangen.Maar ja volgende keer beter.
- treespotter
- Prinses Irene
Volgende keer ben jij waarschijnlijk weer te laat Allard. Dat heb je met die mooie gereedschappen. Dan gaat het werk ineens veel sneller.
Ja dat zou idd goed kunnen haha.treespotter wrote:Volgende keer ben jij waarschijnlijk weer te laat Allard. Dat heb je met die mooie gereedschappen. Dan gaat het werk ineens veel sneller.
Maar ik blijf het proberen.

waw, nu heb je er voor elke dag van de maand eentje!!! 

Boomverzorgers zijn ook net eksters, als het maar glimt......... 

Nee hoor, Steven niet, die is helemaal niet van den Bling bling of gadget, hum hum hum, T'is dat hij het zelf ook best weet ehivo wrote:Boomverzorgers zijn ook net eksters, als het maar glimt.........

Take care, there's not much spare!