Nieuwe sponsor
Nieuwe sponsor
Binnenkort zal ook Husqvarna rechts boven bij de sponsoren komen te staan.
En om even goed binnen te komen vallen mogen we bij de LB wedstrijden de nieuwste tophandel zaag aan een van de deelnemers weggeven. Om de wedstrijd niet te verpesten gaat dit keer niet de grootste prijs naar de verliezer.
http://www.youtube.com/watch?v=2luEz9HC ... r_embedded
En om even goed binnen te komen vallen mogen we bij de LB wedstrijden de nieuwste tophandel zaag aan een van de deelnemers weggeven. Om de wedstrijd niet te verpesten gaat dit keer niet de grootste prijs naar de verliezer.
http://www.youtube.com/watch?v=2luEz9HC ... r_embedded
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
Re: Nieuwe sponsor
laat aprilgrapje voor een zaag die niet in productie is . 

laat een oen niet zomaar doen !
We zijn blij dat we Husqvarna mogen verwelkomen hierbij TreeHugs als Sponsor. Super dat ze deze zaag aanbieden, we zijn dan ook benieuwd naar de gebruikers reacties.
Maar we moeten binnen TreeHugs nog wel even kijken naar wie deze zaag toekomt!?
Maar we moeten binnen TreeHugs nog wel even kijken naar wie deze zaag toekomt!?
Ik hark,, dus ik leef.
- treespotter
- Prinses Irene
Ik hoop dat Husqvarna een hele serie van die zagen meeneemt naar de LB en niet alleen Treehugs sponsort, maar ook de Treehuggers de zaag kan aanbieden met een leuke introductieprijs. Ik zal alvast een dikke portemonnee meenemen.
Misschien kunnen ze een demo klaarzetten. Lijkt me slim om je tophandle te promoten. Zeker bij zo'n berg boomverzorgers uit de Benelux.
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
Goed bezig Team Treehugs, da's een sponsor van formaat !
En die nieuwe husky tophandle heeft al behoorlijk wat stihl gebruikers aan het denken gezet.....
ben erg benieuwd, wilde hem pas al aanschaffen maar blijkt pas week 26 leverbaar te zijn
En die nieuwe husky tophandle heeft al behoorlijk wat stihl gebruikers aan het denken gezet.....
ben erg benieuwd, wilde hem pas al aanschaffen maar blijkt pas week 26 leverbaar te zijn

- climb fast, move slow -
- wes houtboer
- " De Flik "
Als de zaag naar de verliezer zou gaan dan was ik verzekerd van een mooie nieuwe zaag.

salutantibus et vade scandens
- treespotter
- Prinses Irene
Een demo? Niks daarvan. Laat de hele eerste serie over 3 weken maar naar België komen.Cas wrote:Misschien kunnen ze een demo klaarzetten.
- treespotter
- Prinses Irene
Die productie is allang in volle gang dus een eerste serie 10 weken eerder moet er echt wel inzitten.-WOUTER- wrote:wilde hem pas al aanschaffen maar blijkt pas week 26 leverbaar te zijn

proficiat met zo een degelijke sponsor
“Bos, natuur en landschap zijn onze zorg; bosbouw is ons vak“
Een hele serie?treespotter wrote:Een demo? Niks daarvan. Laat de hele eerste serie over 3 weken maar naar België komen.Cas wrote:Misschien kunnen ze een demo klaarzetten.

- treespotter
- Prinses Irene
Sorry Cas.
Nog een keer proberen:
Een demo? Niks daarvan. Laat de hele eerste 'LICHTING' T 540XP's over 3 weken maar naar België komen.

Een demo? Niks daarvan. Laat de hele eerste 'LICHTING' T 540XP's over 3 weken maar naar België komen.

Ach so. 'tis nog dat ik klim als een aap zonder benen en de afstand best groot is anders had ik die lichting ook komen bekijkentreespotter wrote:Sorry Cas.Nog een keer proberen:

- treespotter
- Prinses Irene
Dat is niet echt een excuus Cas.
Ik ben die donderdag aan het werk in Apeldoorn en ga als het goed is hierna door naar België. Dan is het voor mij een kleine moeite om even langs Arnhem te rijden om jou op te pikken.
Ik ben die donderdag aan het werk in Apeldoorn en ga als het goed is hierna door naar België. Dan is het voor mij een kleine moeite om even langs Arnhem te rijden om jou op te pikken.
Bijzonder tof van je en je hebt gelijk. Maar ik wacht nog een jaartje als je het niet erg vindt. Dan gaan mijn collega's vast en zeker ook mee
.
Ken je me trouwens nog? Ik heb je wel eens ontmoet in Bilthoven zo'n 2 jaar geleden. Ik werkte toen nog bij BTL samen met een kale vent en een sik. We weren toen op die enorme rotonde bezig en jij binnenin die rotonde met een bosmaaier.

Ken je me trouwens nog? Ik heb je wel eens ontmoet in Bilthoven zo'n 2 jaar geleden. Ik werkte toen nog bij BTL samen met een kale vent en een sik. We weren toen op die enorme rotonde bezig en jij binnenin die rotonde met een bosmaaier.
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
dus als ik het goed begrijp was cas de rotonde aan het aanleggen en wolter stond het onkruid weg te maaien......dit is toch een forum van treehuggers 

- treespotter
- Prinses Irene
Zolang Cas maar WEL weet hoe het zit Wouter...
Cas, ik kan mij jullie inderdaad nog wel voor de geest halen (wat je best wel als zeer bijzonder mag aanmerken en Bruno kan vast wel weer uitleggen waarom dat zo bijzonder is).
Maar ook al zou ik het niet meer weten dan zou die uitnodiging nog steeds staan.

Cas, ik kan mij jullie inderdaad nog wel voor de geest halen (wat je best wel als zeer bijzonder mag aanmerken en Bruno kan vast wel weer uitleggen waarom dat zo bijzonder is).

Maar ook al zou ik het niet meer weten dan zou die uitnodiging nog steeds staan.
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
hoe noemde die aandoening weer was het nu parkinson ? 

Als je op een leeftijd bent ga je dingen vergeten. Kijk maar naar mijn schoonvader. Die's ook net 60treespotter wrote:Zolang Cas maar WEL weet hoe het zit Wouter...![]()
Cas, ik kan mij jullie inderdaad nog wel voor de geest halen (wat je best wel als zeer bijzonder mag aanmerken en Bruno kan vast wel weer uitleggen waarom dat zo bijzonder is).![]()
![]()

Dat komt vast door het lange gesprek toen in de grote mercedes bus toen het zo teringhard regende. Mijn god wat was jij kletsnat geworden. Volgens mij was jij op de groenrijke rotonde bezig voor bestrijding van bepaalde exoten. Een mooi werkje in de winter was 't.
Nog steeds bedankt, maar ik wacht echt nog een jaartje. Dan ben ik wat verder opgeleid dankzij mijn wijze voorman Berry en heb ik uberhaupt een eigen klimset

Volgend jaar haal ik jou wel op Wolter

- ludovanmil
- Diehard Treehugger
als ik het bericht op zijn waarde schat, liggen er enorme kansen voor mij !!
had wat twijfels (koud water vrees) m.b.t. tot deelname aan de klinwedstrijd, maar nu ik dit lees ben ik over de brug , kan ik me ? en waar nog opgeven ????

had wat twijfels (koud water vrees) m.b.t. tot deelname aan de klinwedstrijd, maar nu ik dit lees ben ik over de brug , kan ik me ? en waar nog opgeven ????

- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
effe onder forumoverzicht bij LB 2011 kijken.
Leuk dat je meedoet
Leuk dat je meedoet

- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
nu gaat het komen ludo die mee aan de lb gaat doen als dit mooi gaat kan je gewoon later op het jaar met de veteranen ook meeludovanmil wrote:als ik het bericht op zijn waarde schat, liggen er enorme kansen voor mij !!![]()
![]()