Gezellig dagje 'werken'
- treespotter
- Prinses Irene
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
Re: Gezellig dagje 'werken'

de andere speciaal voor Wolter & een klein beetje voor Ludo
http://www.youtube.com/watch?v=x8tDGCEqGPg
- climb fast, move slow -
" Kan 'ie weer jaaaren mee..."
Hm, die hebben we meer gehoord!
Leuk werken zo! En droog gehouden!
Hm, die hebben we meer gehoord!

Leuk werken zo! En droog gehouden!
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
- treespotter
- Prinses Irene
Op een paar onbeduidende spatjes na wel ja.Pietje wrote:Leuk werken zo! En droog gehouden!
volgensmij een grote boom W en W. gaaf klusje. vind treurwilg altijd super om te snoeien en klimmen.
binnenkort moet ik een enorm ding snoeien. zal wat foto,s maken.
gr T.P

gr T.P
http://www.pendulaboomzorg.nl
Wat als er toch een schepper is?!
Wat als er toch een schepper is?!
- wes houtboer
- " De Flik "
- ludovanmil
- Diehard Treehugger
Ja,ja.....ik zag echt heeeeel goede dingen; dubbele verankering tijdens het zagen, helmpje op. Maar die tekst
" Kill them all" wat heeft dat nu te betekenen ?? Wat me wel nog van het hart moet dat als je jou dan belt er geen fastsoenlijk tel. gesprek mogelijk is omdat er doorheen geschreeuwd wordt, ja van je collega's moet je het hebben...
Jongens, tof filmpje

Jongens, tof filmpje

Die helm heeft Wouter alleen maar op omdat zijn camera ergens aan vast moet zitten...ludovanmil wrote:... helmpje op.

en die foto van Wolter op de ladder met de stokzaag er bij..!

De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
Ja Peter, ook ik kan soms een takje niet bij.......en ik was erg blij met de vierdelige stokzaag en enorme mega ladder van wolter
Helmpje heb ik sinds januari zo'n beetje altijd op m'n koppie staan....en die blauwe helm met die kreet is eigenlijk alleen voor sloopwerken, maar dat wist je al Ludo
Heb nog een witte voor treewise en een petzl voor snoeiwerk...alleen daar past die helmcam niet fatsoenlijk op....

Helmpje heb ik sinds januari zo'n beetje altijd op m'n koppie staan....en die blauwe helm met die kreet is eigenlijk alleen voor sloopwerken, maar dat wist je al Ludo

Heb nog een witte voor treewise en een petzl voor snoeiwerk...alleen daar past die helmcam niet fatsoenlijk op....
- climb fast, move slow -
Mooi filmpje/klus mannen.Is altijd mooi werk zo'n treurwilg te snoeien daar knappen ze altijd van op