Helaas had ik de videokwaliteit op HD staan waardoor er maar 8,5 minuten gefilmd is.
Deze Time Laps video is gemaakt met Windows Movie Maker. De stappen zijn "Bewerk" "Snelheid" 8x. De 8.34 minuten zijn hierdoor ingekort door iets meer dan 1 minuut. Helaas is de HD kwaliteit en het geluid verloren gegaan. Maar ja, de originele versie was 1,4Gb en die Dolmar hoor je toch sowieso niet .
geweldig filmpje Wolter.heeft wel iets slap-stick-achtigs- Kan zo op je site ! en dan lieg je een klein beetje over de tijd, je zegt gewoon dat het in het ' echt' 5 minuten duurt. Wedden dat jij heeeel veeeeeel sloopklussen krijgt
Neeeeeeeeee. Dit filmpje is meer een vingeroefening om het filmen en alle facetten onder de knie te krijgen en om jullie te laten zien waarmee junior de boel heeft bewerkt op zijn computer.
Geloof mij Ludo, op die velklussen zit ik echt niet te wachten.
In HD kwaliteit neemt de Panasonic helaas maar 8,34 minuten per filmpje op. Voor mij was de teleurstelling dan ook groot toen ik na het eruit gooien van de top, het afblokken van het stammetje, en het kortzagen van een grote taxus dat de camera uit was en dat alleen de eerste helft van de 'actie' er op stond.
Harrie wrote:En wat voor een ceder was het?
Een kleintje.
Ik zal volgende week eens één van de andere instellingen (WVGA) uitproberen. Dan is er meer opnametijd mogelijk.
Tja, je kan altijd nog proberen om je grondman de camera uit te leggen, zodat deze af en toe een stukje kan filmen. Of heb je net als mij vaak de klant als grondman in naam van de bezuinigingen? Zit er ondertussen al een stropje aan je zaag, kon ik niet zo snel ontdekken.
Wees groen en boom verzorging, be green and treecare.
[youtube][/youtube
dat ik daar niet aan gedacht heb Tamil.....heeft die 'schurk' gewoon op zijn 'elf-endertigste' dat boompje lopen slopen, en dan snel afdraaien, ja, ja, zo kan ik dat ook!
En dan zegt Wolter ook nog dat er niet van genoten heeft van het afbreken....ik verdenk hem ervan dat ie daar stiekem toch van geniet dat doe ik namelijk wel....
Tamil wrote:Als je met mij aan het klimmen bent ga je nooit zo hard
Maandag moeten wij een afstervende kastanje vellen. Reken maar dat die ook binnen 5 minuten uitgekleed is. Ik heb helaas maandag nog niet onze nieuwe Dolmar 7900 binnen.
Tamil wrote:Als je met mij aan het klimmen bent ga je nooit zo hard
Maandag moeten wij een afstervende kastanje vellen. Reken maar dat die ook binnen 5 minuten uitgekleed is. Ik heb helaas maandag nog niet onze nieuwe Dolmar 7900 binnen.
Nou Wolter, ik heb ook nog zo'n brulmachine op de plank liggen, mag je ook lenen, en dan kom ik kijken hoe jij daar boven in de boom mee gaat aan je gordel en gaat 'gochelen'.