een klusje aan de "shotover jet river" (voor de gene die het kennen) deze klant houd wel van wat actie dit was nog even een extra boompje aan de eind van de dag ja, soms moet de klant matse
Ja hoor. Jelte is nog altijd even subtiel.
Je kan wel zien dat het enorm zwaar hout is. Dat spul komt pas na een minuut weer bovendrijven.
He klant heeft toch wel voor de nette afvoer betaalt hè jongens.
ha, wat dit actie nog veel mooier maakt is dat op dit stuk rivier racen de hele dag jet boats langs, en doen op dit plek dikke 360's! van 8 in de ochten to 8 in de avond!
Ik had echt iets van dit kan je niet maken!! maar de klant zij....doen we altijd hier!
jelte wrote: ha, wat dit actie nog veel mooier maakt is dat op dit stuk rivier racen de hele dag jet boats langs, en doen op dit plek dikke 360's! van 8 in de ochten to 8 in de avond!
Ik had echt iets van dit kan je niet maken!! maar de klant zij....doen we altijd hier!
Ja ja,en de klant maar hopen dat jij zo'n jetboat scoort. Zijn zij en van die herrie en van hun boom af!
jelte wrote: ha, wat dit actie nog veel mooier maakt is dat op dit stuk rivier racen de hele dag jet boats langs, en doen op dit plek dikke 360's! van 8 in de ochten to 8 in de avond!
Ja ja,en de klant maar hopen dat jij zo'n jetboat scoort. Zijn zij en van die herrie en van hun boom af!