joepiedubbelloepie wrote:Moet ik mij voorstellen, of kennen jullie mij wel ?
Ik wil me wel voorstellen, maar jullie weten het gauw genoeg (denk ik)
Ik wou even van Wolter weten hoe z'n nieuwe speeltje het doet ?
(Ik moet hier ook effe aan wennen, want ik zit niet zo vaak achter zo'n ding te typen)
Voorstellen? Wanneer jij antwoord wilt hebben op de vraag van het nieuwe speeltje wel ja.
En al helemaal wanneer jij in AL jouw posts mijn naam noemt. Bjorn?
-WOUTER- wrote:ben ook ernstig benieuwd naar Wolter z'n nieuwste aanwinst en de wat oudere aanwinst
Ja, ik zag dat je zat te laptobben vrijdag.
Ik heb nl.een mooi beetje van die formulieren ingevuld, die jij in je laptobber hebt gestopt (ik stond bij het stokjesvangen )
Gaat er al een lampje branden? (als je het nu nog nie weet)
Ondertussen weet ik nog steeds niet hoe het met je nieuwe speeltje gaat
joepiedubbelloepie wrote:Gaat er al een lampje branden? (als je het nu nog nie weet)
Ondertussen weet ik nog steeds niet hoe het met je nieuwe speeltje gaat
Waarom zou er bij mij nu een lampje moeten gaan branden?
vebo ,bvc, etw, ett, o ja bhv b en voor verdere persoonlijke info kijk je maar op m'n website niet die van de eac maar die met www.etw ik denk dat je er hier wel mee komt
Ok, nog één hint, maar ik denk dat ik het al weet.
Houd Joepiedubbelloepie ervan om alle omstanders van de workclimb te laten schrikken door alle lijnen af en toe helemaal los te koppelen tijdens het klimmen? En dan bedoel ik niet de actie van Miss Vuurpijl tijdens haar eerste wedstrijd.
Pffffffffffff, dat heeft even geduurd.
Om hem echt goed te kunnen beoordelen is de zaag nog te nieuw. Hij moet eerst even lekker ingelopen zijn, maar voor zover lijkt er niet veel mis met het vermogen.
Wat ik wel heb gemerkt dat is dat de machine meer lijkt te trillen dan de oude 200 ook al is dat op papier minder. Ook lijkt het dat koppeling behoorlijk snel slipt, maar ook dat zou best wel aan het inlopen kunnen liggen. Of ik ben natuurlijk ondertussen verwend door het koppel en het doorzettingsvermogen van de batterijdolmar AS 3625.
Dat weet ik nu echt nog niet. Voor mij is een 192 het herriemakende alternatief van mijn batterijzaag. Voor het grove afbreekwerk is de 201 waarschijnlijk de betere keus. Maar eerst wil ik er een paar weken mee draaien voordat ik een ongezouten oordeel ga vellen.
Kijk maar even naar het verschil ( ik hoop dat onderstaande link het doet)
oud ms200 met pms3 ketting
tegen
ms 201 met nieuwe haakse ketting ( fluit wel door 4 lagen veiligheidsbroek)
Pietje wrote:Zat die rechter man (die zonder handschoenen en oordoppen) niet in de veiligheidscommissie van de VHG..?
en ja hoor pietje als deze 2 heren examen staan af te nemen dan word je zelfs naar huis gefloten omdat je je zaag als grondman start en laat warm draaien zonder handschoenen en veiligheidsbril . en dan verschijnen er zulke filmpjes nou moe
Pietje wrote:Zat die rechter man (die zonder handschoenen en oordoppen) niet in de veiligheidscommissie van de VHG..?
Jawel lieve kijkbuiskinderen Pietje heeft gelijk... wat betreft de veiligheidscommissie van de VHG maar voor de rest:
Custom made otoplastieken met 80dBA filters in de otoplastieken. Geweldig; kan je gewoon met iemand praten zonder de gehele flora en fauna wakker te schreeuwen en als vervolgens een geluidsniveau van 80dBA bereikt wordt.......is het zo lekker rustig. Dit type otoplastiek heeft een dempingswaarde vergelijkbaar met de optimum 3 van peltor.
Wat betreft de handschoenen heb je gelijk Pietje... voor mij geen handschoenen een kleinigheidje houd je !!!!!!!!
to Eddie: Wat heb je weer gelijk gekregen, zo snel en zo voorspelbaar
boomverzorgingbruno wrote:geef meneer bouwmeester eens een nieuwe ms200 t tegen de nieuwe ms 201 t
komaan dit is toch weer geen realistisch beeld .
Bruno het ging in dit filmpje ook niet om de machine maar om de ketting op de machine. Standaard wordtdeze machine geleverd met de nieuwe ps3 ketting (haakse ketting). Uit een aantal praktijktesten is reeds gebleken dat deze ketting meer en beter snijd maar ook meer trilling veroorzaakt. Zeker in hard hout (beuk,eik en iep) is dan ook nog maar de vraag of deze ketting zo gewenst is.
Tot zover mijn bevindingen maar ik nodig je uit zelf een en ander te komen proberen; en dit geldt niet allen voor bruno maar voor een ieder die belangstelling heeft!