Voor degene met een stobbenfrees die door een doorgang van 80cm kan staan er 8 redelijke grote stronken te wachten. Deze wil ik graag weg laten frezen. Groeten Erik
06-53685636
8 stronken
Moderator: geert7
8 stronken
daar kun je boom op zeggen
- treespotter
- Prinses Irene
Re: 8 stronken
Hé Erik.
Ga vooral zo door met het vragen om personeel en het uitvoeren van werk via Treehugs. Dat scheelt een enorme donatie van mij en Pietje voor de BBQ van de LB van volgend jaar.
Wat zullen wij afspreken. 10% voor Treehugs van alle via 'Treehugspersoneel' uitgevoerde werkzaamheden?
Daar maak je Tamil en Alexander vast heeeeeeeeeel blij mee. Je hoeft niets aan te tonen hoor. Gewoon geheel vrijwillig overboeken op de Treehugs rekening is voldoende.
Ga vooral zo door met het vragen om personeel en het uitvoeren van werk via Treehugs. Dat scheelt een enorme donatie van mij en Pietje voor de BBQ van de LB van volgend jaar.
Wat zullen wij afspreken. 10% voor Treehugs van alle via 'Treehugspersoneel' uitgevoerde werkzaamheden?
Daar maak je Tamil en Alexander vast heeeeeeeeeel blij mee. Je hoeft niets aan te tonen hoor. Gewoon geheel vrijwillig overboeken op de Treehugs rekening is voldoende.

Ik zal een bak bier meenemen :@
De klus is vergeven, allen bedankt
daar kun je boom op zeggen
Zolang het maar Belgisch bier isErikSint wrote:Ik zal een bak bier meenemen :@

- treespotter
- Prinses Irene
Dat is toch geen afwikkeling van financieel gewin? Een bak bier