Hebben jullie dat ook wel eens? Een slecht onderbuikgevoel wanneer je voor een hovenier aan het werk gaat?
Dat had ik ook bij een hoveniersbedrijf waar wij vorig jaar een dagje voor hadden gewerkt. Nou ben ik niet snel met het sturen van herinneringen en bij deze hovenier heeft het ook drie maanden geduurd voordat onze centjes op de rekening stonden.
Op zo'n moment spreek je eigenlijk al met jezelf af dat je geen werk meer voor hem uit zal gaan voeren, maar op een moment van onachtzaamheid heb ik toch weer een klusje voor hem gekeken. Dit voorjaar hebben wij dat klusje van iets meer dan een halve dag plus snipperen en afvoeren voor hem uitgevoerd en na de tweede 'aanmaning' hebben wij niets meer van hem gehoord.
Vandaag kreeg ik bericht van een curator en je raadt het al. Juist ja. Meesterwerken is failliet verklaard. En bedankt hè....

Gelukkig kwam er ook goed bericht binnen met de post.
Gaby, heel veel succes en laat het niet zover komen dat jij te lang op jou centjes moet wachten. Luister naar jouw onderbuikgevoel. Dat heeft eigenlijk altijd gelijk.