Levende brug
Levende brug
Prachtig filmpje, kwam Frans Baltussen mee aan...
http://www.youtube.com/watch?v=apBO9pujP5E
http://www.youtube.com/watch?v=apBO9pujP5E
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
Re: Levende brug
erg mooi
mooi hoe ze in die culturen nog vooruit denken en daar ook energie en tijd in stoppen om zo generaties verder iets te bieden, een groot goed dat helaas in onze westerse a la minute samenleving niet veel meer wordt toegepast.
Dat is ook vaak het mooie van ons vak, je bent met iets bezig dat met een stukje toekomst heeft te maken en waarvan onze kinderen zouden kunnen genieten, vooral als je dan weer eens een natuurbosje in je vingers krijgt waarbij je enkele solitaire bomen kunt realiseren die toekomstboom mogen worden
bedankt voor de link
grtn wouter

mooi hoe ze in die culturen nog vooruit denken en daar ook energie en tijd in stoppen om zo generaties verder iets te bieden, een groot goed dat helaas in onze westerse a la minute samenleving niet veel meer wordt toegepast.
Dat is ook vaak het mooie van ons vak, je bent met iets bezig dat met een stukje toekomst heeft te maken en waarvan onze kinderen zouden kunnen genieten, vooral als je dan weer eens een natuurbosje in je vingers krijgt waarbij je enkele solitaire bomen kunt realiseren die toekomstboom mogen worden

bedankt voor de link
grtn wouter
- climb fast, move slow -
prachtig om te zien !
ze moeten dat zo wel doen, gewone houten constructies houden het in zo'n warm en vochtig klimaat niet lang uit...
maar wel zeer mooi om te zien.
als ik ooit een vijvertje zou aanleggen in mijn tuin, gaik dit ook proberen met 2 buxusbolletjes.
maar wel zeer mooi om te zien.
als ik ooit een vijvertje zou aanleggen in mijn tuin, gaik dit ook proberen met 2 buxusbolletjes.

Ja Jef, ik denk dat ge dan de kneepjes van't vak dadelijk aan je kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen mag leren. Misschien kan de generatie nadien er eens over lopen 

of mss toch maar gewoon ver leren springen 

Mooi om te zien.Is weer wat anders als de Martinus Nijhof brug (Zaltbommel) 

- treespotter
- Prinses Irene
Maar die rijdt dan weer iets beter, dat dan weer wel...Allard wrote:Mooi om te zien.Is weer wat anders als de Martinus Nijhof brug (Zaltbommel)

Helemaal nu ze het wegdek en de verbindingen vernieuwd hebbentreespotter wrote:Maar die rijdt dan weer iets beter, dat dan weer wel...Allard wrote:Mooi om te zien.Is weer wat anders als de Martinus Nijhof brug (Zaltbommel)

- ludovanmil
- Diehard Treehugger
MOOI
leuk filmpke
de brug in Zaltbommel is ook mooi, maar vooral anders mooi. Ik hou toch meer van natuur dan cultuur.

de brug in Zaltbommel is ook mooi, maar vooral anders mooi. Ik hou toch meer van natuur dan cultuur.
- treespotter
- Prinses Irene
Dat is goed hoor Ludo. Probeer jij dan maar een mooie liaanbrug te bouwen van Zaltbommel naar 't noorden. Dan blijven wij wel over dat asfaltbaantje karren. 

Kijk daar heeft m'n Treespect zie
Het ziet er prachtig uit, mercie voor dit filmpke man.

Het ziet er prachtig uit, mercie voor dit filmpke man.
Take care, there's not much spare!