ik heb er deze week ook zo eentje weg gedaan, wel een kleinere versie.
ik heb mij wel zwaaar mispakt aan de hoeveelheid hakselhout. wat een massa was dat!!
9 m3 hakselhout en heel mijn lichaam vol met rode puntjes.
Voor de kachel is het wel oppassen met Araucaria. Dit hout wordt loeiheet. Een potkacheltje kan er zomaar van kapotspringen. Dus die planken is zo gek nog nie...
Twan wrote:Voor de kachel is het wel oppassen met Araucaria. Dit hout wordt loeiheet. Een potkacheltje kan er zomaar van kapotspringen. Dus die planken is zo gek nog nie...
Ja, de klant zij ook dat het heel heat brandt! en met al die stekels hoef je geen aanmaak hout te gebruiken.....gewoon aansteken!
Is ook de eerste araucaria dat wij hebben weg moeten halen, zeker een keer wat anders!
treespotter wrote:Wat een vette boom mannen.
En wat een mooie truck en chippie.
Ja, de truck en chippie is nu eindelijk voor elkaar! 6inch Bandit achter een 2.5ton kieper, 4.2L diesel. Klein compact en sterk, super voor al de heuvels hier!! de enige dat het mist is 4x4
Er moet altijd wat te wensen blijven Jelte. Zo zou ik ooit nog dolgraag een mooie Good Winch willen hebben. Je weet wel, zo'n mooie zwarte met een gele spanband.
treespotter wrote:Er moet altijd wat te wensen blijven Jelte. Zo zou ik ooit nog dolgraag een mooie Good Winch willen hebben. Je weet wel, zo'n mooie zwarte met een gele spanband.
Zit nu bij menno, ....ja, snap ik....maar ja ik zou ook wel weer een mooi 3 delige ladder hebben
Heb je nog geen smart winch gekocht....of is die niet zo boom proof as a GRCS?
ha jelte down under ,
goed idee om lashandschoenen aan te doen .
wij hebben af en toe een lastige rozenstruik.
maar bij het zien van zoveel prikkers word je even stil
het gnoomke