helicon apeldoorn

Discussie en vragen over alle onderwerpen behalve materiaal en veiligheid
Post Reply
sjabbels
Nieuw
Nieuw

helicon apeldoorn

Post by sjabbels »

ik heb ff het forum een beetje zitten doorspitten en vind heel veel "negatieve treehuggers" over helicon apeldoorn.
ik ben zelf bezig met de opleiding etw en inderdaad best dure opleiding maar als ze voor een curces klimmen ongeveer 600-700 euro vragen is dat juist duur!
en in een hele opleiding komt veel meer aan bod kennis van zowel boven als ondergronds.
en ervaren (soms iets te) fanatieke instructeurs (fbr) :lol: die ook alles van het nieuwe materiaal weten.
zelf merk ik dat ik nu heel anders naar bomen kijk als voor de opleiding etw. (daarvoor hoveniers opleiding nijmegen en 1 jaar bosbouw)
dit is mijn ervaring en die wou ik even delen.
wachten op een klim in de geldboom
-WOUTER-
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Re: helicon apeldoorn

Post by -WOUTER- »

Er zijn er ook heel veel die daar wel goede ervaringen hebben....die hoor je alleen meestal niet zo hard roepen.

Maar Sjabbels, what's the point.

Ga eens met Apeldoorn praten hierover en laat ze er iets van leren.....wij kunnen er niks mee en ik vind het voor toekomstige leerlingen ook niet fair om hier apeldoorn af te spiegelen als een 'mindere' opleiding. Die titel verdienen ze zeker niet !

climb safe & have fun

wouter
- climb fast, move slow -
sjabbels
Nieuw
Nieuw

Post by sjabbels »

oke wouter :wink:
ben het met je eens dat ze het zeker niet verdienen

gr Sjabbels
wachten op een klim in de geldboom
Tamil
Site Admin
Site Admin

Post by Tamil »

Ik heb ook even snel gezocht op helicon Apeldoorn maar, vind dat allemaal wel mee vallen!

Ik heb er nooit mijn opleiding genoten, maar ik kan je vertellen dat je aan Frank Braat een prima instructeur hebt, het is jaren een toffe collega van me geweest waar ik erg leuke klussen mee heb gedaan.

Het is zo op het forum dat iedereen zijn zegje mag doen, en dat kunnen dus ook negatieve dingen zijn.

Uiteindelijk is het aan de persoon zelf waar hij /zij zijn opleiding wil doen.
frankb
Nieuw
Nieuw

Post by frankb »

Hej Tamil,

Bedankt he voor de veer.
Is wederzijds hoor!

Groente Frankb
Als het niet gaat zoals het moet,
moet het maar zoals het gaat.
ludovanmil
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Post by ludovanmil »

sjabbels wrote:ik heb ff het forum een beetje zitten doorspitten en vind heel veel "negatieve treehuggers" over helicon apeldoorn.
ik ben zelf bezig met de opleiding etw en inderdaad best dure opleiding maar als ze voor een curces klimmen ongeveer 600-700 euro vragen is dat juist duur!
en in een hele opleiding komt veel meer aan bod kennis van zowel boven als ondergronds.
en ervaren (soms iets te) fanatieke instructeurs (fbr) :lol: die ook alles van het nieuwe materiaal weten.
zelf merk ik dat ik nu heel anders naar bomen kijk als voor de opleiding etw. (daarvoor hoveniers opleiding nijmegen en 1 jaar bosbouw)
dit is mijn ervaring en die wou ik even delen.
Huh.... :shock:
ik ken geen negatieve treehuggers. Echt niet....
En misschien ben ik hier niet lang genoeg maar ik kan me niet herinneren dat er specifiek negatief gereageert wordt op Apeldoorn. Iedere opleiding (zat zelf in Eindhoven) heeft zijn goede en mindere kanten. Maar goed....ik lees uit je verhaal dat jij wel positief bent...(over de opleiding Keep up the good work ! :)
Post Reply