Smerige lijn.
Smerige lijn.
Smerige lijn.
Hoe te verschonen?
Alvast dank,
T.
Hoe te verschonen?
Alvast dank,
T.
Re: Smerige lijn.
Aha.
Edoch!
Wasmasjien?
Centrifugeren?
Koud danwel warm?
Het gaat om de details, isn't it, nietwaar?
Edoch!
Wasmasjien?
Centrifugeren?
Koud danwel warm?
Het gaat om de details, isn't it, nietwaar?

- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
Gewoon mee verder klimmen, wordt vanzelf weer schoon en in uiterste nood in de wasmachine.....30 graden en vooral niet zwieren (centrifugeren) of je moet echt graag een nieuwe wasmachine willen kopen 

- climb fast, move slow -
Kijk,-WOUTER- wrote: Gewoon mee verder klimmen, wordt vanzelf weer schoon
da zen de Manne!
Dank -WOUTER-
- treespotter
- Prinses Irene
Of hang hem een nachtje achter een steen in een klein riviertje.
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
en dan heb je de lijn vol paling hangen of wat Wolter....ouwe stroper

- climb fast, move slow -
treespotter wrote:Of hang hem een nachtje achter een steen in een klein riviertje.

Ik hang hem gewoon achter in de bus op, nieuwe lijn pakken... tegen de tijd dat ik die smerige lijn weer tegen kom....is het weer zomer!

Jelte Buddingh'
["To tree or knot to tree....."]
Of hang hem een nachtje achter een steen in een klein riviertje.
en dat was 4000
en dat was 4000

- treespotter
- Prinses Irene
welke bus, Jelte 

- treespotter
- Prinses Irene
kluit wrote:welke bus, Jelte

- treespotter
- Prinses Irene
And where the little rear view cabin window is moulded shut. That Jelte's wannahave van.
ooooo die lucht in de auto dat hele natte seizoen JUHG!!! 1 dagje niet uithangen en het is net of er een natte dode hond scheetjes laat lopen GATVERDAMME!!!! zo dat lucht op 

Vallen doet geen zeer!! Neerkomen.
....tja, toen ik nog een bus had..... nu heb ik maar een tasje
die klim lijn klim ik al meer dan twee jaar.....nog nooit een dag regen gezien
dus nooit meer last van

dus nooit meer last van

Jelte Buddingh'
- treespotter
- Prinses Irene
Dat lieg je toch. Ik boek direct een ticket (o, nou lieg ik weer).jelte wrote:die klim lijn klim ik al meer dan twee jaar.....nog nooit een dag regen gezien![]()
dus nooit meer last van![]()

Je hoort het, Ties! Je moet wel iets doen om te voorkomen dat het gaat stinken...
De ergste meuk kun je met een borstel onder stromend water van je stropje afborstelen zodat dat lijntje soepel blijft. En voor de rest: (buiten) uithangen op een droge plek en veel mee klimmen als 'ie weer droog is.
De ergste meuk kun je met een borstel onder stromend water van je stropje afborstelen zodat dat lijntje soepel blijft. En voor de rest: (buiten) uithangen op een droge plek en veel mee klimmen als 'ie weer droog is.
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
liegen doe ik niet... als het regent ga we gewoon naar huis....morgen weer een dagtreespotter wrote:Dat lieg je toch. Ik boek direct een ticket (o, nou lieg ik weer).jelte wrote:die klim lijn klim ik al meer dan twee jaar.....nog nooit een dag regen gezien![]()

de werk druk ligt hier wat anders dan daar....
Jelte Buddingh'
- ludovanmil
- Diehard Treehugger
als jij zegt daar Jelte ,bedoel je dan hier ?jelte wrote:liegen doe ik niet... als het regent ga we gewoon naar huis....morgen weer een dagtreespotter wrote:Dat lieg je toch. Ik boek direct een ticket (o, nou lieg ik weer).jelte wrote:die klim lijn klim ik al meer dan twee jaar.....nog nooit een dag regen gezien![]()
![]()
de werk druk ligt hier wat anders dan daar....

Is wel een hullie en zullie opmerking...
maar dus hier in dit natte kikkerland?
Volgens mij is de werkdruk hier ook ' divers' , als het echt regent dat het giet, kom ik ook graag een andere dag terug. En van een collega (in loondienst) hoorde ik van de week dat ie ' regenverlet' had...mocht ie naar huis. Maar waarschijnlijk is de werkdruk down under echt anders, dat kan ik niet beoordelen.
Maar sowieso lijken me de werkomstandigheden daar wel goed; fantastisch weer, giga mooie omgeving (althans op de foto), en mooie / grote bomen. Is het salaris daar ook okay ?
met andere woorden, daar kan je van leven ?
zijn er wel nadelen aan het werk daar ?
hmmm ludo ik hoop maar dat een niet al te positief antwoord komt. anders moet ik echt naar nz toe om te proeven van de sfeer.
http://www.pendulaboomzorg.nl
Wat als er toch een schepper is?!
Wat als er toch een schepper is?!
En van een collega (in loondienst) hoorde ik van de week dat ie ' regenverlet' had...mocht ie naar huis. [/quote]
Regen verlet? wat is dat?
Ik heb wel een uren potje waar mijn overwerk in word gestort om dan weer opgenomen te worden als ik het onwerkbaar weer vind en naar huis ga. (dus ook als het 25 graden is en het bier staat al klaar op het terras)
Regen verlet? wat is dat?
Ik heb wel een uren potje waar mijn overwerk in word gestort om dan weer opgenomen te worden als ik het onwerkbaar weer vind en naar huis ga. (dus ook als het 25 graden is en het bier staat al klaar op het terras)
- treespotter
- Prinses Irene
Regenverlet, vorstverlet. Dat zijn zaken die volgens mij al jaren niet meer bestaan.
ik weet niet beter dat we toch vaak gewoon moest door werken in de regen in NL.
Als je anderhalve maand vol zat gepland kon je het niet maken om de planning door de war te gooien....
Hier zijn we vaak niet langer dan twee weken vooruit gepland, dus kan je makelijk schuiven... is toch een verschil om in een stad te werken van 120 duizend dan in de randstad....
Dus Ludo, voor het geld hoef je echt niet te komen.... je kan er van leven....net
Als je anderhalve maand vol zat gepland kon je het niet maken om de planning door de war te gooien....
Hier zijn we vaak niet langer dan twee weken vooruit gepland, dus kan je makelijk schuiven... is toch een verschil om in een stad te werken van 120 duizend dan in de randstad....
Dus Ludo, voor het geld hoef je echt niet te komen.... je kan er van leven....net

Jelte Buddingh'
Vooral niet komen, het regent altijd en als het niet regend dan waait het ontiegelijk.
Elke dag 5minuten file
.
En er zijn hier maar 3 soorten bomen: euc, pinus your highness en macrocarpa.
oftewel hij valt niet waar je wil(euc), lekker plakken, wil niet chippen(Pinus radiata) of continu scherp doodhout in je hol of in je zij(Cupressus macrocarpa).
en als er wat anders is dan doet Jelte het
nee hoor blijf maar lekker daar met z'n allen, ok
Elke dag 5minuten file

En er zijn hier maar 3 soorten bomen: euc, pinus your highness en macrocarpa.
oftewel hij valt niet waar je wil(euc), lekker plakken, wil niet chippen(Pinus radiata) of continu scherp doodhout in je hol of in je zij(Cupressus macrocarpa).
en als er wat anders is dan doet Jelte het

nee hoor blijf maar lekker daar met z'n allen, ok