spook factuur.
spook factuur.
heb me eerste spook factuur gehad. voor de mensen met ook zo"n brief:
do not pay dude!
do not pay dude!
- Attachments
-
- Spookfactuur.pdf
- (1.19 MiB) Downloaded 65 times
http://www.pendulaboomzorg.nl
Wat als er toch een schepper is?!
- treespotter
- Prinses Irene
Re: spook factuur.
Haha, dat zal de eerste twee jaar regelmatig voor gaan komen Timo.
Voor ons (de hele kleine bedrijfjes) is het voordeel dat wij weten wat er gaande is in het bedrijf, maar bij grotere bedrijven waarbij de controle niet optimaal is, worden dit soort rekeningen klakkeloos betaald.
Voor ons (de hele kleine bedrijfjes) is het voordeel dat wij weten wat er gaande is in het bedrijf, maar bij grotere bedrijven waarbij de controle niet optimaal is, worden dit soort rekeningen klakkeloos betaald.

was me al flink aan het opnaaien zonet. d8 kga ze ffies even bellen. maarja dan moet er wel een nummer te traseren zijn. 

http://www.pendulaboomzorg.nl
- JasperLeerling
- Reguliere Bezoeker
Het kvk-nummer is van een incasso bureau uit Amstelveen.
Het is trouwens geen factuur maar een offerte.
Je bent daarom niet verplicht te betalen.
Met als gevolg dat deze brieven niet onder fraude vallen.
Vandaar dat ze nog steeds verzonden worden.
Volgens mij was het zo dat nagenoeg alle nieuw aangemelde bedrijven deze brief ontvangen.
Het is trouwens geen factuur maar een offerte.
Je bent daarom niet verplicht te betalen.
Met als gevolg dat deze brieven niet onder fraude vallen.
Vandaar dat ze nog steeds verzonden worden.
Volgens mij was het zo dat nagenoeg alle nieuw aangemelde bedrijven deze brief ontvangen.
http://www.faayboomverzorging.nl/#Welkom

maar dat merk je vanzelf

- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
rare jongens die nederlanders hoor .
is dat echt zulke plaag bij jullie ?
bij ons beperkt zich dat tot de gekste telefoons en mailtjes om reclame te maken maar zulke facturen heb ik nog niet gekregen

bij ons beperkt zich dat tot de gekste telefoons en mailtjes om reclame te maken maar zulke facturen heb ik nog niet gekregen
laat een oen niet zomaar doen !
we kunnen jou adres natuurlijk wel doorgeven aan hetboomverzorgingbruno wrote:rare jongens die nederlanders hoor .![]()
incasso bureau : Binnen zonder Kloppen ,
dat zijn hele vriendelijke mannen die vragen niets ,
die pakken gewoon
ps spook facturen zijn makkelijk te herkennen , die hebben zo'n
wit lakentje over het hoofd
The ghost gnome

victim of gnomebashing
- ludovanmil
- Diehard Treehugger
Heee, dat valt me van je tegen Bruno !!!! geheugen verlies ?boomverzorgingbruno wrote:rare jongens die nederlanders hoor .![]()
De eerste dag (zeker weten) dat ik je ontmoette, heb ik toch echt uit jou mond gehoord; als je een nederlander ontmoet en hij heeft je niet bedrogen, dan is het hem vergeten

overigens, die opmerking van jou raakt echt wel kant en wal. Want ze kunnen er hier wat van in NL
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
ludovanmil wrote:Heee, dat valt me van je tegen Bruno !!!! geheugen verlies ?boomverzorgingbruno wrote:rare jongens die nederlanders hoor .![]()
De eerste dag (zeker weten) dat ik je ontmoette, heb ik toch echt uit jou mond gehoord; als je een nederlander ontmoet en hij heeft je niet bedrogen, dan is het hem vergeten![]()
overigens, die opmerking van jou raakt echt wel kant en wal. Want ze kunnen er hier wat van in NL

laat een oen niet zomaar doen !
Eeeeuhhhh, hmmmm. Bruno, die naam zegt me wel iets...
Ach, laat ook maar. Vergeten.

Ach, laat ook maar. Vergeten.

De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.