http://www.youtube.com/watch?v=MdyfJpTif5w
Interessant om eens mee te volgen.

Hallo Pietje, wakker worden... Het is Australië en Eric is een tovenaar met videobewerkingssoftware.Pietje wrote:Te zien aan de afmetingen van de blokken stam die naar beneden gegooid werden, was het niet in Amerika opgenomen. De buikmaat van de klimmer deed me echter twijfelen...
Hebben de ze film steeds op slow motion gezet als de takken vallen? Zo dik en zwaar zag het er niet uit, maar ze vielen zo traag als bomen van 10 ton.
Bedoel je deze?Thijs wrote:mooi filmpje is nog wel eens een leuk idee om z,n ding aan te schaffen. ik heb ook al een keer een post van z'n camera geplaats alleen ze zijn me wat te duur gewoon de lol.
(zulke stevige klimmer zie je niet heeel vaak RESPECT)
Juist bij het afvangen van stamblokken met touwen, bolders, katrollen en de hele rataplan, komen enorme krachten vrij die allemaal juist ingeschat moeten worden, waar allemaal zooi voor mee naar boven gezeuld moet worden, dat allemaal op de goede manier geinstalleerd moet worden, met touwen die op de juiste manier om- en door alles heen moet....treespotter wrote:Ja, bijvoorbeeld dat je tijdens het afblokken van palmen oude schuimrubberen matrassen moet gebruiken om de stamdelen te 'vangen'