handig

Bespreek boeken, foto's, docu's, filmpjes, enzovoort.
Post Reply
Roel
Treehugger
Treehugger

handig

Post by Roel »

Mooi om te zien :D Het is wel fijn dat het zo kan, want het is best een stuk omhoog...

http://www.palmtreeservices.com.au/vide ... etrees.wmv
Alexander
Moderator
Moderator

Post by Alexander »

Flinke top, Lekker nummer,,
-WOUTER-
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Post by -WOUTER- »

gatverpielekes da's pas gaaf......

zoiets wil ik ook, al vraag ik me af waar ik in nederland zo'n mega lange bomen vind waar ik zo'n enorme toppen uit kan zagen.

jammer dat ie niet ging footlocken, had ie die 'wedden dat' poging van bernd strasser voor 100 meter footlock kunnen proberen te verbeteren.

grtn

wouter :P
- climb fast, move slow -
R Schra
Reguliere Bezoeker
Reguliere Bezoeker

Post by R Schra »

Nou, dat liftje was misschien wel handig. Zijn beveiliging was toch wel ondermaats.
Thijs
Moderator
Moderator

Post by Thijs »

kriebel das hoog! en dan nog met de 26 in 2x moeten doen. (knap richt werk met de bigshot. mag je toch wel heel zeker weten dat je hem over een dikke tak geschoten hebt.)
Vallen doet geen zeer!! Neerkomen.
Roel
Treehugger
Treehugger

Post by Roel »

Wouter, de Perenboom kwam toch in de buurt :D

Roel
-WOUTER-
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Post by -WOUTER- »

ja Roel,

die mega klepels van popesloeries bij Perenboom hadden hier wel iets van weg. Maar of we daar met die lier die 3 inelkaar gedonderde populieren mee hadden kunnen omtrekken denk ik niet, die tractor kreeg ze niet eens plat !!

grtn en klim ze :roll:
'
wouter
- climb fast, move slow -
KIMME
Treehugger
Treehugger

Post by KIMME »

Kreeg er nog iemand anders dik de kriebels bij het vertrekken van die top? Ik vond de beveiliging ook wel ondermaats...
ivo
Treehugger
Treehugger

Post by ivo »

Volgens mij werd het beeld wel wat vertekend wat de hoogte betreft, dmv. het filmen met "fisheye vision"
Dat neemt niet weg dat het toch wel een aardig hoog boompje was.
Freerk
Treehugger
Treehugger

Post by Freerk »

KIMME wrote:Kreeg er nog iemand anders dik de kriebels bij het vertrekken van die top? Ik vond de beveiliging ook wel ondermaats...
Ik krijg meestal wel de kriebels op het moment dat ikzelf de kop uit een boom gooi, maar ik denk dat die kriebels van jou toch wel anders bedoeld zijn :lol: :lol:
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Post by Pietje »

Ik snap iets niet. Hij heeft een hele mooie manier om zonder inspanning naar boven te gaan en kiest er vervolgens voor om een top van een metertje of 10 naar beneden te gooien. Waarom niet gewoon 1 minuut langer dat motortje laten lopen en een topje van 3 meter naar beneden gooien, paar blokjes afbreken en klaar? Hij zaagt keurig netjes, maar vergeet de spintsneden: je ziet twee stroken hout naar beneden afscheuren en breken op de fliplijn. Je hebt zo weinig te vertellen over zoveel vallend hout...

Als hij begint met de valkerf, dan zie je twee fliplijnen; even later is het er nog maar 1. Ik zou me niet zo lekker voelen zonder verstelbare cambiumsaver en een lange klimlijn naar beneden...!

Maar zeker een spectaculair filmpje!
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene

Post by treespotter »

Die twee stroken hout (waarschijnlijk veroorzaakt door het NIET zetten van spintsnede's) deden bij mij ook iets kriebeligs ontstaan. Maar ik denk dat de top toch echt wel doordacht en goed gepland exact op de geplande plaats terecht kwam.

Voor mij zou een klimlijn om de boom toch ook wel een lekker idee zijn op zo'n lange kale eucalyptus stam.
Post Reply