ja, die hoorde ik ook van de voiceover / het kind op de achtergrond.
leuk filmpje !
Ik heb toch gezegd dat we hier een aparte afdeling moeten oprichten voor treehug-hobbyisten
er zijn er massa's !!!
ja, die hoorde ik ook van de voiceover / het kind op de achtergrond.
leuk filmpje !
Ik heb toch gezegd dat we hier een aparte afdeling moeten oprichten voor treehug-hobbyisten
er zijn er massa's !!!
Volgens mij miste de steiger heeeeeuuul veul verbindingen om stevig te zijn.
God wat kan er veel misgaan in de uitvoering en dan toch uiteindelijk nog goed gaan in het eindresultaat. Je zou bijna zeggen dat die mannen wisten wat ze aan het doen waren. Let op. In een volgend filmpje gebruiken ze die verlengsnoer om af te vangen of om om te trekken.
treespotter wrote:Volgens mij miste de steiger heeeeeuuul veul verbindingen om stevig te zijn.
God wat kan er veel misgaan in de uitvoering en dan toch uiteindelijk nog goed gaan in het eindresultaat. Je zou bijna zeggen dat die mannen wisten wat ze aan het doen waren. Let op. In een volgend filmpje gebruiken ze die verlengsnoer om af te vangen of om om te trekken.
Ja er is geen diagonaal te zien in die steiger. Je kan altijd nog een prusikje om het verlengsnoer doen voor een noodafdaling
Ze zijn langer bezig geweest met het bouwen van de steiger ,als het verkeerd laten vallen .
maar als hij ludo had gevraagd , was de steiger wel in gestort door het ontbreken van een vangverlengsnoer .
maar toch wel knap dat opa daar met zijn kleinzoon gaat staan , hecht hij geen waarde aan zijn leven ?? kleinzoons zat !!!!!!!
en het gemak waarmee hij zijn ladder riskeerd
the laddergnome
lijkt wel of dikkie dik wordt voor gelezen........ OJEEE WAT GEBEURD ER NU DIKKIE DIK HEEFT EEN VERBRIJZELD pootJE HIJ IS....ja wat is hij.......VAN DE STIJGER GEVALLEN....domme dikkie dik..