aandacht trekken

Discussie en vragen over alle onderwerpen behalve materiaal en veiligheid
Post Reply
Roel
Treehugger
Treehugger

aandacht trekken

Post by Roel »

Jef0rz
Nieuw
Nieuw

Post by Jef0rz »

Een echte boom liefhebbende boomverzorger :?
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Post by Pietje »

Tja, dit soort klanten zijn er helaas. Je weet precies waarom ze zoveel geld hebben: door dit soort "truukjes". Dwz niet betalen, en als je kans ziet geld te beuren meteen reageren! Want die rekening van 2500.- kwam natuurlijk wel direct!
:?
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
KIMME
Treehugger
Treehugger

Post by KIMME »

Hmmm dat is denk ik niet de manier om om te gaan met wanbetalers. Ik heb hier een paar jaar geleden ook een geval gekend waar een hovenier een hele tuin onder handen had genomen met round up omdat de klant niet wilde betalen.
Dit is voor een rechtbank gekomen en de redenering was dat de tuinaannemer zijn eigen werk om zeep heeft geholpen, maar in de algemene voorwaarden stond vermeld dat plantgoed dat nog niet werd betaald eigendom bleef van de firma.
Hij heeft een boete gekregen voor het ontegensprekelijke betreden van een terrein zonder daarvoor toestemming te hebben. De rechter heeft beslist dat de klant de uitgevoerde werken met aandrang moest betalen, maar exclusief het kapotgespoten plantgoed.
klanten hebben meer rechten dan plichten... bij mij blijft er iedere maand interest bijkomen, tot op een punt dat mijn advocaat beslist dat er genoeg interest werd gevorderd om een rechtszaak in te spannen. Deze rechtszaak kost mij niets, maar de interesten zijn dan wel integraal voor de advocaat.Het basisbedrag wordt dan doorgestort naar mijn rekening.
JE BENT EEN RUND ALS JE MET BOMEN STUNT!!!!
Post Reply