Even een korte intro; Nu ongeveer 6weken geleden kwam ik via treehugs in contact met Leo uit Oostenrijk. en ik had hem een email gestuurd dat het mij wel heel erg luek leek om eens te komen kijken hoe het is om in oostenrijk bomen te snoeien. Toen ik reactie terug kreeg van Leo dat hij 4 weken later een Demo 'klimme' moest geven in Schloss Frauental om zijn bedrijfje een beetje te promoten. leek mij dat een mooie gelegenheid om daar eens te gaan kijken en nu ben ik hier voor een klein maandje. en zoals je ziet een fototje van de Demodag in een moordende Hitte.. pff krijg het er nog warm van als ik er aan denk. En de foto er naast dat ben ik terwijl ik een sparretje aan het snoeien ben Tot de grond
Groetjes uit Oostenrijk van Leo en Johnny
Groeten Johnny van Vliet
Waar een wil is, is een weg. En als die er ook niet is, heb je altijd nog je Land Rover.
Zoals Johnny al srchreef hebben wij hier een toffe tijd in Oostenrijk. Behalve veel klimmen doen we ook aan onze auto's schroeven en sleutelen en dan rijden we ze weer aan gort in het bos, echt leuk met Johnny te werken.
Gister hebben we een paar sparretjes gesloopt en die worden hier beetje hoger als in Nl, zwaaiende sprieten. Vandaag heeft het echt gewoon te hard geregent om te kunnen klimmen dus hebben we een paar nieuwe klussen bekeken. We kwamen toevallig 2 mammoet bomen tegen (op verschillende plaatsen ca. 60 km van elkaar verwijdert) hopelijk zitten we hier binnenkort ook even bovenin. Ik zal ook nog f een paar leuke foto's posten van ons werk hier.
Sparretje en Mammoetboom
Lachen op de Demo
Groetjes Leo
Groeten Johnny van Vliet
Waar een wil is, is een weg. En als die er ook niet is, heb je altijd nog je Land Rover.