Verslag Eikenprocessierups

Discussie en vragen over alle onderwerpen behalve materiaal en veiligheid
Post Reply
Jef0rz
Nieuw
Nieuw

Verslag Eikenprocessierups

Post by Jef0rz »

Aller liefste boomverzorgers,

Na afgestudeerd te zijn in NL, ben ik eens begonnen aan een nieuwe studie in BE. En daar is het schooltje ondertussen alweer een weekje bezig. En daar horen uiteraard ook verslagen bij. Ik moet een verslag gaan maken met als onderwerp:

Eikenprocessierups: Bedreiging voor Mens en Eik!

Nu heb ik natuurlijk de nodige informatie nodig over de Eikenprocessierups. Ik zal even een stuk citeren uit de verslagopdracht: “Minstens 5 verschillende bronnen worden geraadpleegd, waarvan minstens 1 artikel uit een elektronische database, 1 wetenschappelijk artikel en 1 artikel uit het buitenland (mag Nederland zijn). Deze artikels worden eerst ter goedkeuring voorgelegd. Een kopie van deze artikels wordt bij de paper gevoegd”

Dus ik dacht misschien kan ik jullie raadplegen. Hebben jullie toevallig links van sites of PFDjes voor me waar ik gebruik van kan maken. Of weten jullie toevallig waar een artikel hierover ergens in is verschenen, zodat ik dit kan na zoeken in de bibliotheek. Alle informatie is van harte welkom.

Met dit topic wil ik niet bereiken dat jullie het zoekwerk voor me gaan doen. Maar het heeft te maken met jullie vakgebeid dus jullie zullen/kunnen er meer informatie over hebben, of er meer up to date over zijn doormiddel van vakbladen die ik misschien niet heb.

Ik hoor graag van jullie,
Jef
-WOUTER-
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Post by -WOUTER- »

Ik zou eens effe contact opnemen met Henry Kuppen

da's per slot van rekening de processierupsen-koning van het zuiden. die heeft volop info voor je, daar ben ik zeker van.
zijn site is waarschijnlijk wel in google te vinden onder kuppen+boomverzorging.

succes ermee en de kriebels
:wink:
- climb fast, move slow -
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene

Post by treespotter »

Google ook eens bijvoorbeeld processierups. Ik kan mij niet voorstellen dat hier niets uit komt.
Post Reply