http://www.quotenet.nl/biz/faillissemen ... invest.php
Naar verluidt een soort robinia, maar ik zie geen blaadjes of iets dergelijks om er een volledige naam aan vast te plakken.
Over welke bomen gaat het hier?
Over welke bomen gaat het hier?
JE BENT EEN RUND ALS JE MET BOMEN STUNT!!!!
Dat denk ik niet harrie. kleur en textuur van het kopse hout komt niet overeen met de foto die zij in het artikel hebben verwerkt. Ik heb trouwens nog nooit zulke snelle groei bij een robinia gezien. wat niet wegneemt dat het misschien wel mogelijk is maar ik twijfel eraan.
JE BENT EEN RUND ALS JE MET BOMEN STUNT!!!!
- treespotter
- Prinses Irene
Ik denk dat Harry hier toch gelijk heeft Kimme. De kleuren op een foto moet je altijd met een korreltje zout nemen. Je moest eens weten wat een 'mooie' blauw/paarse gloed er over de foto's hangt die uit mijn telefoon'camera' komen
. Het hout is waarschijnlijk opgeschuurd en geolied om de jaarringen beter voor de dag te laten komen. Die enorme groei is heel goed mogelijk. De bomen die in de klei van de flevopolders staan doen hier niet voor onder (OOK AL IS DE STRUCTUUR DAN BAGGER). Goede snelle groei zegt niets over de hoge kwaliteit van het hout, integendeel. Plataan is ook zo'n mooi voorbeeld. Ik weet op meerdere plaatsen platanen te staan die het zo enorm (in onze ogen) naar hun zin hebben, dat ze vergeten dat zij ook nog een stevige (stabiele) kroon moeten vormen.
Dit was één van de eerste 'groene' investeerders die de bietenbrug op ging. Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat blijkt wanneer de eerste CO2 verrekenaar zijn belofte niet waar kan maken.

Dit was één van de eerste 'groene' investeerders die de bietenbrug op ging. Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat blijkt wanneer de eerste CO2 verrekenaar zijn belofte niet waar kan maken.
-
- Niet meer nieuw