Eindelijk, of eigenlijk is het heel snel gegaan. Vandaag groen licht gekregen om maandag in te stromen bij Helicon Eindhoven op de ETW opleiding. Omdat de gemeente waar ik woon starters ondersteund hebben ze aangeboden de opleiding te betalen
Nu alleen nog snel een coach zoeken maar dat gaat wel lukken verwacht ik.
Toen de gemeente belde zat ik op 15 meter hoog Normaal neem ik dan niet op, maar iets in mij zei dat ik dat deze keer maar wel moest doen.
Al had de gemeente niet bijgeschoten, dan had je de opleiding ook moeten doen: je verdient hem makkelijk terug.
Even iets anders, is er nog wel iets te doen bij het Helicon nu? De meeste blokken zijn toch in januari afgerond?
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
Al had de gemeente niet bijgeschoten, dan had je de opleiding ook moeten doen: je verdient hem makkelijk terug.
Even iets anders, is er nog wel iets te doen bij het Helicon nu? De meeste blokken zijn toch in januari afgerond?
Dat was ik ook zeker van plan. Maar later.
Ik heb ze vanmiddag aan de telefoon gehad en kan maandag beginnen. De eerste module heb ik gemist en moet ik later inhalen. Het is een BBL op leiding. Anders had ik in September kunnen beginnen.
Ah, zo! Ik heb indertijd de opleiding gedaan die in september begon. Het BBL-traject ken ik niet, maar het Helicon zal het wel weten. Succes!
Heb je al een bedrijf dat je hierin begeleidt?
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.