kimme zie het zo voor mij in ware comando stijl de spoed dienst binnen scheuren .
mij hebben ze ooit zo is binnen gebracht met een gat in mijn hoofd en zoals je weet een rund bloed als een rund dus heel men kop vol bloed was net mozes die door de zee wandelde . alle deuren en mensen gingen opzij
boomverzorgingbruno wrote:that is the real life .
@kimme zouden ze daarmee kunnen lachen als ik op een rescue doe zoals jij het gisteren nog uitgelegd hebt .
als jij vindt dat je stalen ballen hebt en je wilt dat bewijzen (lees: "respect afdwingen van angus en graham McMahon (Sherbrook Tree Service)) door die enorme monstertak van die plataan er in 1 keer uit te zagen, gebruik makende van een 880 met daarop een blad van 2 meter, en jij kan aantonen dat daardoor je redding sneller ging, dan mag jij dat....Alhoewel vrees ik dat jij dan ook gelijk de eerste banneling van treehugs gaat worden...
Als je het haakje bedoeld dan mag dat in alle geval, alleen denk ik dat je er niet bij gaat kunnen vanop de grond deze keer...Qua inventiviteit zeker in orde.