haha, een e-mail sturen kan altijd, maar dat heeft net zo veel zin als naar de televisie kijken zelf.timo wrote:kunnen we geen mail sturen naar eigen huis..?!
Verloren energie..
Ik zou me er niet voor lenen om in een RTL programma een boom te komen snoeien, want dan moet je het op hun manier doen. Er moeten namelijk grote brokken hout uit die boom vallen namelijk, voor de camera...het resultaat erna moet in een enorm contrast staan met ervoor, anders komt het niet over. En je krijgt hooguit een minuut zendtijd want daarna gaat de kijker zich al vervelen en zapt door...
Sterker nog, er schiet me nu te binnen dat ik 1 week geleden een uitnodiging heb afgewezen om voor de camera van RTL-nieuws in een item iets te zeggen over klanten werven via internet en het ontvangen van beoordelingen. Ik werd opgebeld door een dame met de vraag of ik dat deed en hoe ik dat deed..en daarna begon de dame haar eigen praatje en inzichten hierover en of ik dat als ondernemer zou willen verkondigen in een item bij het RTL-nieuws. Het was dan wel de bedoeling dat ik in hun straatje zou praten...daar heb ik vriendelijk voor bedankt.