eigen huis en puin

Discussie en vragen over alle onderwerpen behalve materiaal en veiligheid
Marc
Treehugger
Treehugger

Re: eigen huis en puin

Post by Marc »

timo wrote:kunnen we geen mail sturen naar eigen huis..?!
haha, een e-mail sturen kan altijd, maar dat heeft net zo veel zin als naar de televisie kijken zelf.

Verloren energie..

Ik zou me er niet voor lenen om in een RTL programma een boom te komen snoeien, want dan moet je het op hun manier doen. Er moeten namelijk grote brokken hout uit die boom vallen namelijk, voor de camera...het resultaat erna moet in een enorm contrast staan met ervoor, anders komt het niet over. En je krijgt hooguit een minuut zendtijd want daarna gaat de kijker zich al vervelen en zapt door...

Sterker nog, er schiet me nu te binnen dat ik 1 week geleden een uitnodiging heb afgewezen om voor de camera van RTL-nieuws in een item iets te zeggen over klanten werven via internet en het ontvangen van beoordelingen. Ik werd opgebeld door een dame met de vraag of ik dat deed en hoe ik dat deed..en daarna begon de dame haar eigen praatje en inzichten hierover en of ik dat als ondernemer zou willen verkondigen in een item bij het RTL-nieuws. Het was dan wel de bedoeling dat ik in hun straatje zou praten...daar heb ik vriendelijk voor bedankt.
Image
Cas
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw

Re: eigen huis en tuin

Post by Cas »

treespotter wrote: Ik heb in een vorige post ook al 'aangeboden' om Lodewijk te trainen. Dan blijft hij de lekkere TV-hunk.
Lodewijk een TV-hunk? NEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeee. En zeker niet als ie dit soort acties onderneemt. Laat em lekker de hoveniersklusjes doen, maar niet dit. Alsjeblieft niet dit!!
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Post by Pietje »

Eigen huis in puin :lol:
Attachments
eigenhuisinpuin.jpg
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
Tom
Treehugger
Treehugger

Post by Tom »

arme boom.

:cry:

Gelukkig wel een stoere kerel 8)

M'n onderschrift spreekt weer voor me
Take care, there's not much spare!
ERA
Treehugger
Treehugger

Post by ERA »

Het is wel zo wat Lodewijk in 30 sec. kan berijken daar hebben wij met heel boomverzorgend nederland jaren voor nodig!!!!!
planken zagen ERA vragen!
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene

Post by treespotter »

Ja maar Sandra, die serie was gewoon echt leuk. Helemaal wanneer je gek was van een grote vent die overal deckings maakte.
Hier nog even een memory lane van Ground Force.

http://www.youtube.com/watch?v=LwUoIW529NY&feature=related
eikje
Nieuw
Nieuw

Post by eikje »

Schandalig dat zoiets mag uitgezonden worden :shock: !
Post Reply