we hebben een berghelling op het oog waar geboerd is op plateau's. de boer is er in 1947 mee gestopt.... we gaan binnenkort kijken hoe de plateau-tjes eruit zien. smalle paadjes is dus niet ondenkbaar, maar om nu mijn eigen bomen te kappen om er toch met een auto te komen, gaat tegen m'n liefde voor de bomen in.
zelf heb ik ook al bedacht hem niet weg te willen doen, je gaat van zo'n auto houden!! net een vrouw hahaha.
(sorry dames, heb zelf ook gewoon 2 benen ipv 4 wielen, maar toch)
in frankrijk schijn je de btw te moeten betalen. ik weet bijna zeker dat de regels in FR weer anders zijn als in oostenrijk. ... en ik kom toch wel 2x per jaar in nl.
kortom, ik weet het nog niet.
Auto rondvraag
Niet dat het nog van belang is, maar anders is het ook maar zo stil hier 
http://youtube.com/watch?v=TPpU5azjCB8

http://youtube.com/watch?v=TPpU5azjCB8
-
- Nieuw
Hallo,
toevallig ken ik dit filmpje. Het gaat hier niet om een autotest maar om de test van de testinrichting. Deze bus was dus kompleet overladen met ca 2000kilo metaal en is met 100 km p u frontaal in de muur gescheurt. In de werkelijkheid komen de meeste mensen die een ongeluk hadden met een T3 er veel beter af als de mensen in de andere betroffene auto.
Wel spektakulair...
Leo
toevallig ken ik dit filmpje. Het gaat hier niet om een autotest maar om de test van de testinrichting. Deze bus was dus kompleet overladen met ca 2000kilo metaal en is met 100 km p u frontaal in de muur gescheurt. In de werkelijkheid komen de meeste mensen die een ongeluk hadden met een T3 er veel beter af als de mensen in de andere betroffene auto.
Wel spektakulair...
Leo
High in the Sky!!
-
- Nieuw
Jep, gelukkig is de meine wit.........en met 100 in een muur scheuren is ook met een nieuwe Audi Q8 of een Porsche Cayenne niet een feestelijke aangelegenheid. Sinds ik met T3 rijdt kom ik sowieso selden op 100 km/h.
Ben trouwens nog steeds aan het bedenken of ik niet een nieuwer exemplaar zal kopen.
Groetsjes Leo
Ben trouwens nog steeds aan het bedenken of ik niet een nieuwer exemplaar zal kopen.
Groetsjes Leo
High in the Sky!!