groetjen, Pe.
alleen heb ik net als Wolter de tekst ook drie keer moeten herlezen voor ik begreep dat de gemeentemannen naar de boom in zijn eigen tuin zouden staan te kijken, my mistake, maar voor de rest is mijn reactie uiterst bescheiden en kan ik slechts aansluiten bij de zucht van WolterErikSint wrote:en tering, lees zorgvuldig wouter en ludo? vind zijn originele post zeer schappelijk
HeldPe2 wrote:Onder de profs gaat het ondanks al hun opleidingen en ervaringen regelmatig fout, lees o.a. de betreffende rubriek hier maar eens na. En daar zitten fouten bij die ik met een krat bier op niet eens zou maken.
Waar haal je dit vandaan? er staat toch nergens hoe en wat hij met die robinia heeft gedaan?treespotter wrote: Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat gemeentemedewerkers naar een boom staan te kijken wanneer een boom netjes gesnoeid is. Dat zie je namelijk bijna niet. Wanneer er van de boom een aantal onderste armen zijn verwijderd dan kan ik mij inderdaad voorstellen dat die mannen staan te kijken. Maar dan vragen zij zich vast af welke prutser daar aan het werk is geweest.
Pe2 wrote:Laat maar zitten jongens. Het lijkt de F-jes wel.