. Vijfentwintig jaar geleden heb ik ooit een cursus Reiki gedaan en toen is de liefde voor bomen ontstaan. In mijn voortuin van een vorig huis stond een Robinia die ik bijhield, onopvallend af en toe er wat uit. De heren gemeentewerkers stopten regelmatig om naar de boom te kijken
 . Vijfentwintig jaar geleden heb ik ooit een cursus Reiki gedaan en toen is de liefde voor bomen ontstaan. In mijn voortuin van een vorig huis stond een Robinia die ik bijhield, onopvallend af en toe er wat uit. De heren gemeentewerkers stopten regelmatig om naar de boom te kijken  . Vrienden van me kochten een paar maanden geleden een huis met wat grond en een en ander was nogal achterstallig. Om een beetje van de straat te zijn help ik ze af en toe. Natuurlijk heb ik ook mijn fouten, zoals toen een 12 meter hoge spar ondanks het touw van zijn scharnier afdraaide en door een hekje heen pal naast een kas terecht kwam ... vanwege het te lage laddertje kon het touw niet hoger. Ik heb geen ambities om te concurreren of om professionals weg te beunen, maar ik vind het wel leuk om te doen. Ik zou graag eens (als grondman) willen toekijken bij het uitklimmen, in de provincie Groningen/Drenthe/Friesland. Ik heb een klein zaagje, een Husqvarna 236. Betaalbaar, weegt niks, en weinig trillingen. Ketting vijl ik uiteraard zelf, met de hand.
. Vrienden van me kochten een paar maanden geleden een huis met wat grond en een en ander was nogal achterstallig. Om een beetje van de straat te zijn help ik ze af en toe. Natuurlijk heb ik ook mijn fouten, zoals toen een 12 meter hoge spar ondanks het touw van zijn scharnier afdraaide en door een hekje heen pal naast een kas terecht kwam ... vanwege het te lage laddertje kon het touw niet hoger. Ik heb geen ambities om te concurreren of om professionals weg te beunen, maar ik vind het wel leuk om te doen. Ik zou graag eens (als grondman) willen toekijken bij het uitklimmen, in de provincie Groningen/Drenthe/Friesland. Ik heb een klein zaagje, een Husqvarna 236. Betaalbaar, weegt niks, en weinig trillingen. Ketting vijl ik uiteraard zelf, met de hand.groetjen, Pe.