Zinderende Zuiden...?

Nieuws! Heb je iets nieuws? Dit is de plek.
Post Reply
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Zinderende Zuiden...?

Post by Pietje »

Omroep Brabant heeft in aflevering 5 van "Zinderend Zuiden" en reportage gemaakt van de duffe beurs "Bloem en Tuin". En wat blijkt: er zijn twee Treehuggers gefilmd!
Onze zoon Daaf zit in de jacuzzi, met mijn vrouw en ik op de achtergrond (13:20), even later komt Niels uitgebreid in beeld bij de relaxte hangstoelen.

Niels, jij was hier ook beroepsmatig, toch?

http://www.omroepbrabant.nl/?news/12207 ... ing+5.aspx
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene

Re: Zinderende Zuiden...?

Post by treespotter »

Ik geloof je op je woord, maar ik heb niet zoveel met waterskiën en die donkere krullen kon ik niet doorspoelen. :roll:
Nelis
Treehugger
Treehugger

Post by Nelis »

ikke in beeld???? :shock: :shock: ......... ben daar niet geweest,......denk,...
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Post by Pietje »

Nelis, jij bent Nelis, en Niels is Niels. :roll:
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Post by Pietje »

treespotter wrote: en die donkere krullen kon ik niet doorspoelen. :roll:
Nee, en 13 minuten kijken naar deze TV-opvulling in het laagseizoen is inderdaad niet de meest zinderende bezigheid....

Wat bij mij hielp was direct na het doorspoelen even naar een ander tab-blad te gaan en weer terug. Firefox heeft soms moeite met bepaalde spelers.
Post Reply