Die geeft je een gedegen advies en zaagt meteen je kachelhout kort - andere topic

grtn w
Zoals Wouter zei, haal er een boomverzorger bij. Bomen hebben zo hun eigen manieren om om te gaan met houtrot, en het hoeft helemaal niet zo te zijn dat houtrot "meteen" verder gaat. Sterker: als je deze wond gaat dichtmaken, dan heb je kans dat direct achter het dichtmaken een klimaatje ontstaat dat voor schimmels nog veel aantrekkelijker is...!rene75 wrote:... maar de houtrot van binnenuit zal op deze manier (zonder dat ik het behandel) waarschijnlijk ...
Ik wil dit wel effe openbaar maken dit PM-tje van Rene75, want ik reageer toch echt wel serieus op zijn topic !!!rene75 wrote:Hoi Wouter, reageer liever niet als je niks te vertellen hebt.
? Denk jij daar anders over?Struikrover wrote:Afgezien van het '...eigenlijk is deze kennis toch wel te verwachten..'
Struikrover wrote:Rene75, op dit forum zal je helaas eerst door wat superieur geouwehoer en langs forum coryfeeën moeten waden voordat je een bruikbaar antwoord krijgt zonder verkapte opmerkingen. Afgezien van het '...eigenlijk is deze kennis toch wel te verwachten..' zinnetje komt callum-aan's antwoord gelukkig een eind in de goede richting.
Leg eens uit, Dennis. Silversan zegt namelijk ongeveer hetzelfde...dennis wrote: da's beter dan meteen zo te beginnen van zoek een boomverzorger uit de buurt en bekijk het lekker met je wondafdekmiddel.
Dat is wel zo Dennis, maar het zou ook uitzonderlijk vriendelijk zijn om in plaats van te beginnen met "Collega's" de eerste post te beginnen met jezelf voor te stellen en te vertellen wat je doet en wat je achtergrond is. Dit baasje is prima in staat om op van alles te reageren, maar als het op het voorstellen aankomt dan is die heer (maar ik verdenk haar ervan dat het een Franse dame is) niet thuis.dennis wrote:Je kunt iemand beter op het rechte spoor zetten met een onderbouwd verhaal dan hem afwimpelend zeggen dat ie het lekker uit moet zoeken. (mijn mening hoor)
vroeger is mij geleerd "domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden"