Je zal toch een hele rits leibomen moeten snoeien en geen ladder hebben. Of een sloot over moeten met een Jo Beau en kruiwagen en geen ladder en een paar plankjes bij je hebben
treespotter wrote:Je zal toch een hele rits leibomen moeten snoeien en geen ladder hebben. Of een sloot over moeten met een Jo Beau en kruiwagen en geen ladder en een paar plankjes bij je hebben
Ik heb een ongelofelijke idiote angst op een ladder, tenzij er al een lijn hangt. Maar om die paar meter te winnen een ladder op mijn bus gaan moeten leggen en dan steeds te moeten sleuren naar de bomen vind ik erover. Ik gebruik dus geen ladders. wat ik wel heb is zo'n opvouwladder die je als een stelling kan plaatsen.
Daarmee wil ik niet zeggen dat het niet handig kan zijn. Sommigen zullen het ongetwijfeld een pracht apparaat vinden...
Op de gletsjer maakten we er wel bruggen mee zoals wolter voorstelde voor de sloot.
treespotter wrote:Je zal toch een hele rits leibomen moeten snoeien en geen ladder hebben. Of een sloot over moeten met een Jo Beau en kruiwagen en geen ladder en een paar plankjes bij je hebben
over heen Winchen wolter
Waarmee Steven, met je SRT systeem? Of heb je iets anders op het oog. Ik heb samen met Jelte altijd een GRCS gehad en ben op zoek naar iets vergelijkbaars.
Nou, wolter.. Voorlopig nog effe niet.
Maar wat ik wil zeggen dat ik graag de juiste materialen en technieken gebruik voor de klus. Dus als er een ladder nodig is komt er een ladder, en als footlocken beter is gaan we footlocken. (of SRT-en voor enkele)
Wat krijgen we nou.... Steven wil jij ons ook iets vertellen? Heeft gemeente Den Haag jou een aanbod gedaan omdat je de hele dag in een oranje broek loopt?
er moet me wel iets van het hart jongens er word hier nu zo gepraat over de verschillende manieren om in een boom te komen .
het lijkt me wel eens aan te raden dat kpb hier eens een thema dag van maakt met al de technieken en de pro's en contra's dan heeft iedereen er mischien een zicht op wat wat is en hoe het werkt en welke spieren belast worden of net niet belast worden is dat geen goed idee